התחדשות עירונית מגיעה גם לאילת

חברת אאורה תבנה שלושה מגדלים בני 20 קומות, הכוללים כ – 310 יח"ד חדשות לצד שטחי מסחר, בפרויקט של התחדשות עירונית באילת.

חברת הנדל"ן אאורה, שבבעלות יעקב אטרקצ'י, ממשיכה בביסוס מעמדה כחברה מובילה בתחום של התחדשות העירונית.

 

הבוקר (ד') הודיעה החברה, כי נבחרה ע"י בעלי הנכסים ברחוב אופירה פינת נביעות באילת (מתחם הנקרא "בתי ברמן") להקים פרויקט במסגרת של התחדשות עירונית.

 

אאורה תקדם פרויקט זה בסיוע חברת סייפן שבבעלות עו"ד אסתר סגל כהנא, ועוסקת בניהול פרויקטים של התחדשות עירונית. ואת תכנון הפרויקט מבצע אדריכל עודד לביא.

 

המתחם החדש ממוקם במרכז העיר אילת, הוא משתרע על שטח של כ – 9 דונם, משקיף אל הים האדום ונמצא במרחק של כ - 650 מ' בלבד מקו החוף במרחק הליכה מהים.

 

בסמוך למתחם מוקדים עירוניים ותיירותיים, כגון: קניון "מול הים", בתי קולנוע, מוזיאון אילת, בית המשפט ועוד.

 

36 הדירות הקיימות היום במתחם יהרסו ובמקומן ייבנו 3 מגדלים בני 20 קומות כל אחד, הכוללים סה"כ כ – 310 יח"ד חדשות, כ – 1,000 מ"ר של שטחי מסחר לצד מבני ציבור לרווחת התושבים ושטחים ציבוריים.

 

הדמיה: בר לביא 

 

 

הדירות בפרויקט מותאמות לקהלים שונים בהם משקיעים, תושבי האזור, סטודנטים ותיירים המבקשים באילת באופן קבוע, והוא יכלול תמהיל מגוון של דירות כולל דירות 3 חדרים.

 

הפרויקט אותו תתחיל לקדם בקרוב חברת אאורה בשיתוף פעולה עם עיריית אילת, יתבצע במסגרת של פינוי בינוי, זאת על סמך תב"ע בסמכותה של הועדה המחוזית.

 

בימים אלו מקדמת חברת אאורה את פרויקט Turquoise bay בעיר אילת, והוא מצוי כבר בשלבי הקמה מתקדמים.

 

הפרויקט במתחם "בתי ברמן" הוא פרויקט פינוי בינוי ראשון של חברת אאורה באילת והוא מהווה סנוניות ראשונה לפרויקטים במסגרת של התחדשות עירונית בעיר.

 

הדמיה: בר לביא 

 

 

בעלים ומנכ"ל אאורה - יעקב אטרקצ'י : "אאורה ישראל מובילה כיום את הבניה המתחדשת ומשנה פני ערים בישראל. החברה נמצאת עם פורטפוליו של כ- 10,000 יח"ד בפרויקטים של התחדשות עירונית, בשלבים שונים של תכנון והקמה.

 

אנו דבקים בתכנית האסטרטגית שלנו, וממשיכים באיתור הזדמנויות משמעותיות בתחום של התחדשות העירונית בגוש דן ומחוץ לו.

 

בהיעדר אלטרנטיבות לקרקעות פנויות היום, באזורי הביקוש ומחוץ להם, ביצוע פרויקטים של התחדשות עירונית הוא מוצדק ומחייב את המציאות, גם מחוץ לגוש דן".